Sots süsteemi nõrgestamine mat. tehnilise baasi ehk autode lõhkumise teel

Pilt
Urmas Sukles 03.12.2011, 13:14

Üks huvitav teema , mida võiks käsitleda ja meenutada on malevlaste poolt tehtud avariid. Enamus oli neist ainult pleki mõlkimised ning ohvreid oli ikkagi selle hulga avariide juures väga vähe.

Urmas Sukles kommenteeris 03.12.2011, 13:24Vasta ›

Panen mõned , mis mul kohe meelde tulid.
1980 aasta oli esimene , kus regi staabid said endale istumise alla GAZ 24 tüüpi ehk uued Volgad. Neist
-Väinamere komandör Suviste keeras üle katuse Haapsalu -Rohulüla vahel. Käis pärast bussiga teekonna lehti paar nädalat vahetamas.
- Belmondo tegi kaks??? avariid. Ühe kuskil Pärnu lähedal, kus öösärgis tüdruk jättis oma esihambad armatuurlauda.
Teise Hiiumaal? Tal oli kombeks kohe autovrakil numbrid ära korjata, siis miilits vaatas, et “valitsuse” masin ja oli aupaklik.
- jne. jne. minu tolle aja rehnuti järgi oli 1980 aastal 14 sellist avariid (õnneks ohvriteta) , mis ajaks Kanal kahe reporterid pöördesse. Tuletame need meelde. Staabimehed lõhkusid veel midagi, aga kohe ei meenu.
Lisaks .
1977. Kuremaa parteivolga ümber puu keeramine
1978? Raik jäi magama ja sõitis Villisega nii, et lendas tagaaknast välja.
1981. Persostrati eelrümn Karulas keeras kongi üle kaela. Selle sama autoga oli ka üks vigastatutega laks Euromaisi ajal. Täpsemalt Lauri Vahtre kirjutab oma mälesturaamatus. Mõlemal korral olevat autos olnud üks tütarlaps , kes tuli korraks külla ning sai elamuse.

avatar
Kass kommenteeris 05.12.2011, 07:48Vasta ›

1983 tulime Lõuna regi staabi pirukaga Põlva kõrtsist. Vana Luman oli piloot, Mutso (regi insener?) kaardilugeja, mina mingi tibiga taga kongis heintel. Mutso kiitis, et tuttav tee, anna aga hagu. Tee lõppes aga äkki otsa, Tõnu sai õnneks pidama, tõkkepuu tuli esiklaasi sisse, edasi oli kruusakarjäär ja 10 meetrit kukkumist…
Õnnelik õnnetus, kaks ehmunut ja üks Coitus Interruptus ;-)

Tiit Pruuli kommenteeris 05.12.2011, 14:36Vasta ›

1976 sõideti pooleks üks Volga, autost astusid välja 2 praegust ministrit. Kuidas see lugu täpselt oli?

avatar
Rein Minka kommenteeris 11.12.2011, 19:11Vasta ›

1980 Moostes sõitsime GAZ-kongiga pea kogu rühmaga kraavi külili nii, et mingi külapoisist laps, kes meil rühmas aegajalt uudistamas käis, kongist välja lendas ning totaalse šoki sai.

Üldiselt tohutult vedas, et tagajärjeks olid paar kriimustust ja mõned sinikad, sest kongis oli lisaks malevlastele suruõhuhaamer, kast või 2 õlut, 2 kasti naelu ja haamreid, kirveid jmt kola. Vist läks paar õllepudelit ka katki… Lepavõsa summutas kukkumise… Kuna avarii oli rühma majandi territooriumil, siis kisa ei tõusnud, kuid masin peale kordategemist sõitis edaspidi külg ees nagu vahel mõni krants jookseb. Ja nagu ikka oli kabiinis tütarlaps, kellele meessoost rühmakaaslane tahtis oma fitibaldilikke oskusi näidata.

avatar
Margus Leivo kommenteeris 02.01.2012, 13:44Vasta ›

Regiooni vaneminsener Rein Annusver pidi oma pruudi ühel ilusal 1980 aasta suvehommikul kuhugi ölümpia masinavärki tööle viima ja laenas minu käest selleks puhuks Tallinna EPT le kuuluva ja suveks mulle usaldatud kastiga UAZ i. Lomonossovi ja Kreutzwaldi ristmikul ei kulgenud sellel ilusal olümpiaasta hommikul liiklus kõige ladusamalt ja ühe takso abiga sai UAZ ist vanaraud. Ka pruuti pidi mitu nädalat kõpitsema aga suurt häda siiski polnud. Rein ise pääses kerge ehmatusega. Süü läks jagamisele ning minu mäletamist mööda jõudis taksopark selgeks teha, et mõlemile põles roheline tuli!!!

avatar
Andrus Meiner kommenteeris 05.01.2012, 13:24Vasta ›

1979 sõideti NYSA mikrobussiga Keenist Tõrvasse tööle, kui juht ootamatult puhkima hakkas ja kuidagi moodi tee veeres masina pidama sai – täie hoo pealt oli purunenud roolivarras. Saime aru, kui napilt olime pääsenud …

Doktor kommenteeris 07.02.2012, 09:41Vasta ›

1980,tulles Intsikurmu kokkutulekult regi staabiga kuhugi lõpuläbu pidama,läks joomakohta kolonnis sõites minu ees sõidu ajal põlema GAZ-24…Tuututamine tagant ei aidanud autot kinni pidada enne,kui roolivardast hakkas suitsu salongi ajama…Õnneks oli kellelgi kaasas tekk,millega auto täielik põleng õnnestus ära hoida1Hiljem sai auto siiski Tartu Taksopargis taastatud ja sellega sai veel septembriski vuratud…

avatar
Tiit Ploom kommenteeris 08.02.2012, 23:33Vasta ›

1989 suutsime Jaani rühmas maha põletada mikrobussi Raf, roolis komandör Jaan Kosk, hiljem vedasime romu Suure-Jaani vahel ,hulka seletamist hiljem Indrekuga kohaliku sohvoosa direktoriga(Lahmuse). Udu

NB! Postitamiseks logige sisse või registreeruge liikmeks.